sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Monday, October 02, 2006

terburu2 ke.....

Siapa sangka yg kita akan ditemukan dengan seorg yg kita harabkan. Tp sejauhmana harapan itu akan berpanjangan tiada siapa tahu.

DitakdirkanNYA aku ditemukan dgn sesorg yg aku sendiri tidak menduga dari mana asalnya...dari mana dtgnya...yg pastinya dia telah hadir dlm diriku.

Pada mulanya sukar utk aku terima kehadiranya..jarak usianya muda drpdku...luka dihati ini akibat yg dahulu...semua itu menjadikan aku susah utk menerimanya. Aku kuatkan juga hati ini utk mencuba, aku teringat kata2 kwn2ku.."beri peluang diri dan hati kau utk menerima org lain, mungkin yg dahulu bukan yg terbaik utk kau".

Aku cuba membuka hati....kuberikan kasih syg, ku teruskan jua hubunga ini. Dia juga memberikan perhatian, ksh syg dan cintanya. Duniaku berubah..bahagia...

Itu dahulu...

Tp kini.....

kurang sudah ksh syg...kurang sudah perhatian...kurang sms..kurang panggilan tel..kurang segala2nya... dan kini semuanya tiada lagi...
aku tak berdaya lagi utk teruskan semua ini kerana tiada lagi syg dan cintanya utkku dlm hatinya..aku tidak memaksanya utk menerima diri ini...

bukan emas, intan atau kekayaan mengunung yg aku pinta....hanya ksh syg dan cinta saja..tp jika itu tidak mampu diberikan utkku..biarlah aku pergi dan meneruskan diri ini seperti dahulu...

kerana syg dan kebahagiaannya biarlah aku undur diri..............

4 comments:

Anonymous said...

wah jiwang juga adik nan seorang ini. tabahkanlah hati.setiap sesuatu ada ketentuannya.

Unknown said...

lelaki semasa belum menawan hati kita mmg lembut gusi dari lidah. tapi bila dah berjaya, dia lupa diri. itu la lelaki. tak boleh percaya. baik bercinta dengan ikan perliharaan. hmph.

*** @moi *** said...

tq k.has :-), yana kelakarlah..ada lebih ke ikan.. leh kita kongsi

Unknown said...

ikan sy baru aje mati. huhu. nanti sy beli laie ade lebih sy kasik. :D