sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Thursday, October 19, 2006

@@ jln2 di bandar raya @@

kul 12.00 mlm td aku g danau kota ngan mak n adik aku. best gak tempat dia mcm tapak pasar mlm. boleh tahan murah2 juga harga barang dicitu kalau nak dibandingkan ngan chow kit. aku tgk handbeg GUESS yg ori pun baru RM90++ boleh tawar2 lagi tu. kira rambang gak la mata aku. mcm2 dijual kat citu.

lepas dah membeli belah kat danau kota, kita org round2image hosting file KL. adik aku bw g jln2 kat chow kit siap masuk lorong hj.taib 5 lagi tu. org yg biasa g tahu le temp tu temp apa. tp polisFriendster images buat operasi so x dpt lah tgk 'cik adik2'Bigootu. tp dlm polis buat operasi pun ada gak yg berani kuar cari 'abang' image hosting file utk lepaskan segalanya. mcm2 gelagat aku tgk ada yg lebih2 dari p'puan yg asli.

kita org jln2 lak kat bukit bintang, kat citu lagi lah tempat yg memang suka sgt org yg terlalu 'dahaga' pergi. ada kemalangan kat simpang2 citu, mana x nya dah kenyang dgn 'air baikkkk punya' Myspace sampai x nampak jln.

jln punya jln dah nak kul 4.00 pg. kita org balik g beli lauk utk bersahurimage hosting file . sambil2 tu aku terlelap dlm keta. ngantuk lah puloookkkk...(gaya m.rajoli)

sampai umah mkn2 sahur terus tido dah x ingat apa dah. sampaikan my myspace layout sms pun aku x perasan.

ni kat ofis pun mata pedih sgtImage hosted at bigoo , kalau diberi bonus utk tido sekejap alangkah baikkkknya...Friendster


No comments: