sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Wednesday, October 04, 2006

telah ku luahkan...

11.45 pg - aku sms dia.... "tlggggg"
11.47 pg - dia jwb sms " nape". hanya itu saje yg dia tya. ringkas seringkas-ringkasnya....
aku mendiamkan diri, sedih sgt diperlakukan seperti ujud dgn tidak.
12.30 tgh - dia sms "iza nape", aku diam..dia tya lak dlm YM.
tanpa aku sedar air mataku mengalir...
aku rasa tidak terbendung lagi dlm hati ni. aku terus katakan kpdnya aku tiada tempat mengadu. aku seorg skang. antara ujud dgn tidak. aku luahkan segala2nya.
dia minta maaf alasannya bz sgt...dan dia ckp aku sendiri pun tahu yg dia skang balik keja pun dah lewat.
tp yg aku sedih sgt xkan xde masa utk aku sikit pun...sms pun jwb mcm nak x nak je...call lagilah sekejap je..seperti dipaksa2 buat. aku seperti org hilang akal n hati meluahkan kpd dia.... tp dia hanya mendiamkan diri....
1.30 ptg - aku call dia...aku minta maaf, dia maafkan. bukan niat aku nak bergaduh dgnnya. hanya nak meluahkan perasaan hati. dia minta aku biarkan dia berehat sekejap tp aku terus tya sama ada dia masih sygkan aku atau tak. lagi sekali dia jwb syg...., talian kami terputus aku try call lagi. tp kali ni aku dengar suara dia seperti x puas hati dgn aku..aku tahu dia marah.
1.45 ptg - dia sms " .... paling x suka kalau .... tgh skit kepala n tido nak kena ckp byk kali. iza x faham bahasa ke. nak ... ckp berapa kali. skang kpla .... mkin skit n ..... x leh nak tdo."
aku jwb sms dia..." iza minta maaf n iza x buat lagi".
aku tahu dia marah dan kerana sikap aku ni akan memgeruhkan lagi hubungan ini..aku tahu semua itu...tp salahkah aku bertya.. maby bukan waktu yg sesuai..tp bila lg waktu yg boleh utk aku bertya..., pg sampai ptg keja...balik mlm dah penat n tido. bila lagi masa utk aku. tiada ruang langsung. terlalu sempit ruang utk aku kini.
YaAllah...
inikah dugaan aku didlm bulan rahmatMU ini,
kau tenangkanlah hati ini dan berikanlah rahmat dan cahaya kebahagiaan kpd hambaMU ini.
..amin...

2 comments:

LK said...

sabarlah Za...
tapi kesempatan ini patutnya Za fikir dan bagi ruang untuk bertanya :Diakah yang sebenarnya THE ONE. Kalau iya, belajarlah besarbar dan fahami dirinya atau kalian berbincang lagi. mungkin hari ini tidak sesuai tetapi pasti ada hari yg lain yang boleh dibawa berunding.
Jika bukan...kau tahu seharus mana langkamu dihayunkan...
banyak bersabar, berdoa dan bsolat.Hanya DIA yang lebih mengerti...

*** @moi *** said...

tq k.has... buat masa ni iza hanya mampu diamkan diri dulu. terserahlah kalau dia betul2 ikhlas dia akan dtg..kalau x biarlah dia pergi