sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Wednesday, February 09, 2011

memori cameron 30/7 - 1/8/2010

kali ni aku nak cite g cameron ngan member2 ofis lak (adik2ku - sha, gee & ida). plan ni tercetus kerana keinginan sgt2 ida nak g cameron. kami semua kump duit dr bulan 5 atau 6 le mcm tu, aku pun x ingat sgt. yg bestnya kami tersewa keta saat2 akhir ni.. coz ada masalah pengankutan kami tersendiri heheh..

mula lah adenga tolak menolak antara kami depan umah sewa keta tu.. sebabkan takut nak masuk. last2 hero kami en.fairus yg selesaikan..

pada hari kejadian berkobar2 nak bawa keta ni terutamanya aku le. tp seram sejuk gak le aku rasa coz:

1. 1st time bawa keta org yg x kenal.
2. minyak dah nak abis, jln jem + hujan lebat. sampi je di tol jln duta terus g isi minyak.
3. tgh2 drive tiba2 cermin keta terkena sesuatu.. alhamdullilah kami xape2.. dan keta pun x teruk.

sampi je kat cameron kami menginap di rumah member sha (di berincang).. dah le hujan, sejuk ya amatttt.. nak pijak lantai pun rasa kancing gigi dah... tp cukup selesa. tq utk member sha n sha cumel juga..

kami mulakan perjlnan keesokkannya.. selepas sarapan kami gerakkkkkkk... jom tgk beberapa pic aktiviti kami ber4 hehehe...

pic1: di tanah rata, terasa senjuk pg tu.. nyaman sgt2..

pic 2: lebih kurang strawberry park le ni heheh..

pic 3: tempat yg paling aku suka.. kea farm.. sonok3..
pic 4: cactus point..
pic 5: tmpt yg aku sendiri x percaya aku leh sampi.. tinggi siottt... budak2 ber3 ni kejakan aku naik sampi atas.. gigil kepala lutut.. yg bestnya aku adalah org pertama sampi atas dr mereka ber3 heheh (depa bg chan sebenarnya heheh)

pic 6: dah nak balik.. posing kenangan di rumah member sha.. best sgt2..
pic 7: sebelum meninggalkan berinchang.. sempat membeli lg di pasar pg heheh..

No comments: