sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Tuesday, February 08, 2011

langkawi 7 - 9 Mac 2010 (review)

haiiii.. jumpa lg setelah setahun menghilang... bukan mengilang x bertempat ye heheh... aku mmg selalu mcm ni.. suka sgt kumpul cite tahun lepas pastu baru masukkan tahun ni.. hampeh tul lah kalau ada penyakit 'M' ni hehhe

post 2010 dulu aku ada cite pasal aku g cameron awal tahun.. ni nak cite lak g langkawi ngan k.ngah & k.su pas g cameron ngan family... best aarr.. coz birthday aku kat langkawi hehhehe...

aku dah sampi cna apa lg.. borong sakan le cekelat.. yg x ta
han mak aku siap kirim periuk lg tu.. beg travel besar..

masa pergi aku bawa beg galas belakang kecik je.. sekali balik beg aku bertukar leh masukkan budak dlm tu hahhaha... nak besar sgtkan beg heheeh.. terkejut mak aku tgk aku beli beg tu.. lg terkejut bila dia tgk aku beli coklat.. geleng kepala dia... apakan daya wahai ibuku.. telah ditakdirkan dirimu memperolehi anak sedemikian rope heheheh...

jom tgk beberapa pic aku ngan k.ngah & ksu...

Pic 1:
baru sampi, hampir2 kena marah ngan org air asia coz ber pic di landasan.. langgar prosuder



Pic 2:
sambil tgu mkn mlm sampi... muka penat + lapor huhuh



Pic 3:
Gelagat org kelaparan...

Pic 4:
ini le lauk kami mlm tu...

Pic 5:
yum..yumm..yummmm...


Pic 6:
maintain ayu konon... wlwpun perut dah bunyi huhuhu

Pic 7 : Di Makam Mahsuri. berpeluang tgk akak ni buat kuih karas.. selalu tau mkn je

Pic 8: Perigi Mahsuri, org dulu2 ckp kalau kita basuh or minum air dr telaga ni cepat dpt jodoh.. aku dah buat byk kali ttp mcm ni gak hahah.. ala.. semua tu kata org dulu2.. bukannya drpd Yang Maha Esa.. buat apa percaya sgt..

Pic 9: Makam Mahsuri, Al-Fatihah...


Pic 10: Beras terbakar..

Pic 11: Berdepan dgn kedai roti Tun Dr. Mahathir Mohamad.. wlwpun roti2nya harga leh tahan mahal.. tp terbaikkkk....

Pic12: Balai Berlepas Lapangan Terbang Langkawi

Pic 13: Sebelum terbang pulang sempat berposing hehhe...


No comments: