sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Wednesday, February 09, 2011

birthday gee 5/8/2010

5 Ogos 2010 - kajadian yg aku rasa paling terror le aku leh buat.. birthday gee.. aku leh buat dek je ngan dia tanpa wish birthday pun heheh.. cian aku tgk muka dia. paling best aku ngan ida, sha & shah telah membuat plan baikkkkk punya utk gee..

dgn muka selamba aku diam je sambil mereka2 plan mlm tu.. aku & ida bah. reka cite utk bawa gee ke bangi ice room, sha bah. beli kek, shah lak bah. simpan rahsia (simpan ke???).

aku n ida buat plan konon2 JU(kakak ida) nak anta depa berdua balik. selalu gee ikut aku balik tp disebabkan aku buat muka toye ari tu dia takut kot nak balik ngan aku hahhaha... bila kami sampi kat bawah aku g ambik keta kat parking terus ambik depa kat foyer. ida buat cite JU lambat ambik coz ada kat bangi so aku le kena anta gak depa balik.. kami g isi minyak.. budak gee ni x reti nak isi minyak keta, aku pedajalkan dia ari tu suh g isi minyak. dgn muka takut g gak le budak gee ni heheh.. sambil tu aku n ida buat plan nak ckp ngan gee kata aku anta depa kat bangi (tempat JU le konon..). gee on je katanya (hahahha.. tgu le ko gee... dlm hati aku & ida).

sampi bangi tiba2 aku buat2 tersalah masuk simpang nak ke ice room. aku ckp ngan gee jom kita g servey apa ada dlm tu. coz dia ckp td sok nak belanje kami mkn ais krim kat citu, tp dia x tau yg dia kena mlm ni x tgu sok dah hahahha... masuk2 je ice room kami pilih tmpt duduk sambil2 tgk menu. dlm hati aku dok tya2 gak mana si sha & shah ni..

kontai sikit plan coz shah terbuka cite.. budak ni aku dah pesan jgn ckp dia ckp gak le masa tu.. mujur gee masa tu mcm ble2 je coz dia heran kami duk citu lama sgt, dah kata nak servey je kan hehehh... sha masuk dgn kek gee... apa lg.. kami pun nyanyi selamat hari jadi le kat gee..

paling gamat bila time tiba2 gee nangis (terharu kot)... haaa.. terkejut ke gee.., merasa gak kami disuap kek oleh gee...
pic 1: kek, suapan manja dan tempat kejadian hehhehe..


pic 2: ni le gelagat kami ber 5, time gee nangis tu yg best tgk dia..


pic 3: ais krim kamiiiii...

1 comment:

nursha410 said...

terbaek la kak...cenyum sowang2 sha baca cte nie...