sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Wednesday, July 30, 2008

memori

salam....
hari ni tiba2 hati ni teringat kpd seorg sahabat yg xde la nak dikata rapat. tp perhatian dia menyentuh hati aku sebagai seorg p'puan. mmg sukar nak digambarkan kehadiran insan ini. kehadiran yg x dijangka2kan dlm perjalanan hidup ini. tp kini semua itu hanya tinggal kenangan. dia pergi buat selama2nya meninggalkan cinta, syg, kasihnya... dan aku sebagai sahabat hanya mampu berdoa semoga dia ditempatkan di tempat yg terbaik.. amin.
aku tidak terlalu mengenali arwah, tetapi familynya adalah sebahagian dr family di jabatanku. isterinya bekerja sama jabatan dgnku. arwah terlalu baik hingga disenangi oleh semua org. aku masih ingat lg disaat aku berhadapan dgn dugaan hidupku, dia sempat singgah utk bertyakan kabar dan "bersabar ye". kata2 itulah yg aku x sangka keluar dr mulutnya.. dr mulut org yg aku x biasa berbicara.
alangkah bertuahnya isterinya bersuamikan dia, tp Allah lebih menyanyangi hambaNYA. kepada isterinya hanya ucapan ini dptku berikan sebagai kata semangat "izinkan dia pergi sesungguhnya pemergian dia membawa cinta kalian dan ternyata cintanya utk dirimu, drpd org yg sentiasa ada didepan mata tp cintanya bukan utk kita".

No comments: