sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Tuesday, April 29, 2008

My BiRtH 2008 (ii)


salam... jumpa lg heheh...

haaa... kali ni aku nak kongsi cite birthday aku ngan family lak. keesokkan arinya 4/3/2008 aku 'sefamily' g le mkn2 kat luar utk celebrate birth aku yg tertunda smlmnya.. so kita org g le kat Taman Warisan Pertanian di Prisent 16, Putrajaya. Best2 gak le mknan kat citu (bg tekak aku lee...). aku suka mkn roti john kat citu..

tp sebelum pergi mlm tu mak aku masakkan pasta.. eemmm yum2 best.. dah lama x mkn.. yg terkejutnya adik aku belikan kek keju aduhaiiii.. bestnya... (sebenarnya dia pun teringin tu hehheh..)

mlm tu kami pergi mkn berempat... selalunya kami bertiga je, tahun ni ada seorg lg iaitu.... NENEK ku... seronok tgk dia mkn wlw pun mula2 dia jual mahal heheh... bila dpt mkn x toleh kiri kanan dah...


mak n adik aku pun sama.. adik aku berpeluh2 mkn tomyam, mak aku pula sampi x terkata2 bila aku tya sedap ke tak. aku lg le.. kalau dah dpt mknan hahahah.... x ingat dunia.



sesungguhnya aku bahagia dgn kehadiran ksh syg org2 tersyg disekeliling aku.. terima kasih mak, adik, nenek dan kwn2 yg selama ini berada di belakangku samada secara langsung atau tidak...



No comments: