sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Wednesday, July 30, 2008

hilang..

pada 27 jun 2008, hari last k.badar keja. lepas tu dia cuti dan terus berpencen. mmg aku akui aku akan terasa bila dia xde. tp aku perlu teruskan perjalananku. kerana niatku kerja bukan kerana kwn tetapi utk family dan Allah. biar apa saja rintangan dan dugaan ditempat kerja aku perlu lalui. kerana aku tahu hanya dgn izin Allah aku boleh meneruskan segala2nya.
Cuma aku terkilan dgn sikap dan suasana di pejabatku. seperti sudah hilang perasaan ksh syg seperti dahulu. tiada lg hormat menghormati antara 1 sama lain. apa tah lg antara org lama n baru. seperti tiada nilai lg org lama dan dibiarkan saja pergi tanpa penghargaan. sedangkan yg baru disanjung dan ditatang bagai minyak yg penuh. hiba melihat keadaan yg berlaku. bayangkan semua jasa yg diberikan hilang sekelip mata. tiada ucapan terima kasih, tiada ucapan selamat.
teringat kata pepatah "tiada yg lama tiada yg baru" tp semua tu tiada makna di tempatku. hingga kini tiada perasaan bersalah pd air muka org2 berkenaan atas perbuatan mereka. biarlah.. hari mereka juga akan tiba nanti biar Allah yg membalas segala2nya.

2 comments:

Unknown said...

Hmm.. Saya baru perasan akak... Memang tak ada tanda "MESRA" kat jabatan skang.. tadi mas cerita kat saya story pasal kesah kak nora pagi tadi.. hmmm.. boleh diutamakan bf dari kerja kat office tu. sabar jela. saya yang dengar cerita ni panas jugak telinga. tak profesional langsung. anyway, akak banyak-banyak bersabar ye. saya amat2 faham macam mana perasaan akak sekarang...

*** @moi *** said...

terima kasih yana.. hanya sokongan kwn2 lama lah yg membuatkan akak masih kuat harungi semua ini.. kalau tak maby dah gila kot heheheh