sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Thursday, January 18, 2007

sunyi rumah ku..



kelmarin (16/1/07 - selasa) aku hantar adik aku ke Tanjung Malim. Dia daftar masuk politeknik kursus perkhidmatan bangunan. 2 tahun dia kat cna ambil sijil. sunyilah dunia aku buat sementara dia xde kat umah. kalau x.. ada juga kawan gaduh, gurau, bergosip (hehhe) aku.

sedih juga masa balik dr cna. sampai umah lg makin sayu hati aku. tgk bantal dia ada depan tv. aku cium bantal dia eemm..sedihnya.

aku kuatkan hati coz kalau aku sedih2 mak aku nanti makin sedih. aku bisik dlm hati 'x pe 2 tahun x lama, nanti adik balik cuti. bukannya jauh sgt.dia nak belajar.' itulah ayat2 yg menguatkan hati aku. kpd kwn2 ku semua doakan adik ku berjaya dlm pelajarannya serta dunia akhirat. terima kasih semua.




1 comment:

Unknown said...

emmm... dah la hensem. theheh