sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Wednesday, January 03, 2007

2007 :-)

Pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru. byk kenangan aku dpt masa tahun 2006. tahun 2006 adalah tahun yg paling lama aku rasa dlm hidup aku..hidup org lain aku x tahulah ye. mcm2 kenangan ada.. mcm2 kerenah aku jumpa drpd org lain mau pun diri aku sendiri.


aku harab 2007 kali ni menguatkan aku lg utk hadapi semua cabaran yg bakal mendatang.
selamat tahun baru semua yg mengenali dan terima kasih diatas kenangan tahun 2006. semoga suka duka 2006 menjadikan kita semua lebih dewasa dan berhati2 dihari mendatang.


Semoga kehadiran 2007 kali ini mencatatkan kenangan kegembiraan dan kebahagiaan dlm hidup ku sekeluarga... amin..


image hosting file

No comments: