sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Tuesday, November 21, 2006

@@ TeNaNg @@

alhamdullilah aku kini merasai ketenangan dlm hidup. walaupun adakalanya sedih dan hiba menghantui tp yakin hanya kpdNYA tempat aku berlindung dan mengadu. aku yakin satu hari nanti pasti kebahagiaan akan hadir menyinari hidupku.
aku tidak pernah merasai setenang ini semasa menghadapi ujian hati. dahulu aku pernah mengalaminya tp hanya DIA saja yg tahu keadaan aku ketika itu. bagaimana teruk keadaan diriku pd masa itu.
kini aku dpt mengharunginya walaupun kesedihan melanda. alhamdullilah syukur tidak terhingga maby kerana dugaan yg dahulu membuatkan aku lebih bersedia dan yakin bahawa semua yg berlaku ini ada khimahnya.
kepada yg sedang mengharungi dugaan sepertiku ini. kuatkan semangat, hidup ini perlu diteruskan. jgn pk kita org yg malang atau tidak bertuah kerana masih ada lagi insan yg lebih teruk dari apa yg kita hadapi ini. yakin kebahagiaan akan muncul terus berharab kepadaNYA jgn bersangka buruk kpdNYA. kerana DIA tidak pernah kejam kpd hambaNYA.

2 comments:

Unknown said...

suatu hari nanti pasti kebahagiaan itu akan muncul. its ok akak... sekarang akak mempunyai emak,adik dan rakan-rakan disisi. itu pun satu kebahagiaan yang tak ternilai. hargai kebahagiaan itu. right?

*** @moi *** said...

betul yana..kerana org2 yg disis akak ni lah yg menguatkan lagi semangat akak. tq semua