sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Thursday, November 16, 2006

open house


ari ahad lepas (12/11/2006) aku buat open house. tp adik aku yg beriya2 sgt nak buat so kita panggil je open house acap heheheh..(kembang kempis la hidung mamat tu).

biasa la kan, kalau dah nama pun OH mesti penat. tp seronok giler...ada gak member2 yg aku ajak sama mai dtg. tq lah korang coz sudi mengucar kacirkan lg majlis adik aku tu hahahha...,

yg mana x dpt dtg tu xpe..insyallah ada rezeki kita jumpa lagi. raya sebulan beb jemput je dtg.

suasana sebelum bermula

antara member2 aku yg mai..

3 comments:

LK said...

comellah awek yang pakai baju peach tu duduk simpuh2...heheh

Unknown said...

happenin giler la OH acap ni...tp jgn marah ye, kiteog dtg OH akak tgk AXN sambil melahap mee kari mak akak yg sedap dan kek akak yg sedap, spegeti yg sedap blablabla... :D

*** @moi *** said...

dah nama pun OH..mkn je apa yg ada. tp nasib baik le meja kerusiku x dilahap dek budak2 dua org tu heheheh