sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Tuesday, November 28, 2006

hanya aku yg tahu

ari ahad (26/11/2006) kwn baik ku minta temankan dia g beli cincin kawin ngan tunangnya. kawan aku juga dia tu. tp aku segan dan kadangkala jelous pun ada gak heheheh...

masa kat kedai cincin tu tiba2 hati aku sayu je bila tgk kwnku pilih cincin nikah dgn tunang dia. tiba2 hati aku terdetik "dpt ke aku mengalami semua ni nanti". aku terus keluar dan pergi kedai2 lain dlm semua house tu. seperti org bawa diri...

selesai beli cincin kami g sayang you pulak. sekali lagi perasaan aku hiba bila masuk SY. yg dtg semuanya dgn pasangan aku je sorang2. kehulur hilir bawa bunga pahar org. hatiku terdetik lg "dpt ke aku mengalami semua ni...". x tahan rasa hati ni terus aku keluar. hiba mengenang nasib sendiri. tp aku bersyukur sekurang2nya aku x kecewakan hati org seperti mreka buat kpdku.

mungkin ada yg kata nape x tolak je ajakkan kwn tu kalau x leh tahan dugaan. aku x mau kecewakan hati kwn cuma aku x duga perasaan ku mcm tu......

No comments: