sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Friday, August 13, 2010

review 2009 (part 5)

29/4/2009 adik aku konvo (Sijil Perkhidmatan Bangunan - PSAS, Behrang), bukan main seronok dia dpt jumpa balik member study dia dulu.. yg paling kelakar aku dgr bila dia ckp jumlah budak course dia yg grade.. dr mula ada 50++ orang bila konvo tgl 12 org je.. aduyaii...cian lak bila pk kan balik nasib budak2 yg lain tu. tp nak buat mcmana dah rezeki masing2...

alhamdullilah adik aku selamat dgn jayanya.. mak aku apa lg seronok dia.. mana taknya dah hampir 10 tahun x g anak konvo. last sekali masa aku konvo dulu kat Stadium Bukit Jalil tahun 1999. bapak punya lama tu heheh.. ada gak niat hati masa dulu aku nak sambung study tp masa tu sibuk nak 'berpacaran' chewahhh.. tp terkandas huhuhu...


inilah saki baki budak2 kelas si acap yg dpt konvo bersama heheh..


aksi ambik sijil lepas naik pentas..



nak jugak dua beranak ni pakai jubah heheh.. layanzzzz...


cantik tak??? aku gabungkan pic2 yg ada utk tatapan dan simpanan hehehe.. (dah xde keja le tu..)









No comments: