sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Tuesday, August 10, 2010

review 2009 (part 2)

aku kat ofis ada 4 org je x termasuk bos, aku, lea, faris n mai. tahun 2009 ni byk memori aku ngan budak2 ni.., tp sekejap je ngan dia org coz fariz dpt keja kat Fakulti Perhutanan n mai dapat kat Fakulti Ekologi. aku n lea masih setia di cni chewahhh...

masa ni jg kaunter pendaftaran utk majlis anugerah pelajar terbaik. nampak kamera je kuar peaseeeee hehheheh...



aktiviti boling.. kenangan tul ngan budak ber2 ni.. aku yg x pandai main pun leh jadi main.. faham x maksud aku heheheh..

ni lak sesi kelas make-up di bilik wana.. time kojo ni.. aku n faris g menular sat.. sat ke kalau dah 2 jam kat citu huhuhahahh.. sory mory lah boss...... mujur aku x di make overkan.. kalau x abeh la brg make up dak wana cover muka aku yg lebauu niiii...

No comments: