sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Monday, March 02, 2009

kisah 2008 dan awal 2009

salam semua.. lama tul x masuk blog sendiri.. asyik baca blog org je heheh.. xde mood lah akhir tahun lepas nak masuk cni.. skang maby mood dah mai balik kot... mmg dah terlambat kot nak ucap new year.. peduli apa aku.. happy new year buat korang semua hahahah... seronok lak rasanya jd org yg paling lambat ucap new year..

dah masuk bulan mac ni.. usia menjelang awal 30an dah nak muncul beberapa jam lg.. alamakkk dah tua den ni..


xpelah.. sampi bila kita nak lari dr usia sebenarkan.. semua akan mengalaminya.. yg penting kita ingat dunia akhirat..meh le aku cite sikit kisah aku sepanjang akhir tahun hari tu.. akhir tahun 2008 ari tu aku byk uruskan hal adik aku.. dia dah habis 'study' so kena uruskanlah segala surat berhenti,ambik barang2 dia kat rumah sewa, markah exam dan carikan kerja.. aku sibuk gak pasal nak exam PTK.. dah 2 kali mengulang bukannya x lulus, keputusan lulus tp x dpt cemerlang so mcmana nak naik gaji n pangkat heheh.. mcm2 hal aku harungi dlm kerja ada suka, duka, pahit, manis semua ni aku cite le kat member bukit aman aku.. dialah kwn n sahabat tempat aku bercerita.. tp skang dia bz sgt.. so aku xde member nak cerita... alamakkk.. dah mcm nak adegan sedih je ni.. jom lah aku cite kisah new year aku lak ye...


Awal2 tahun mak aku dah mulakan program dia.. renovate dapur.. fuh ambik masa 3 mgu coz cuti raya cina, so kontraktor nak beli brg byk tergendala. alhamdullilah adik lum dpt keja lg leh le dia temankan mak kat rumah. biz facial aku alhamdullilah berjln lancar. makin bersemangat aku dibuatnya..


Tahun baru ni aku bersyukur coz family aku berkumpul balik..(mcm ramai sgt adik beradik heheh) dan aku berharap ada sinar kebahagiaan dlm hidup aku n family dgn org dan keadaan sekelilingku. aku berdoa agar semua yg pergi jauh akan kembali semula dgn keadaan yg lebih baik.. dan aku juga berharap agar persahabata aku dan dia akan lebih rapat dan menjadi yg terbaik utk kami berdua- amin.

aku tahu.. maby dia hanya menganggap aku sebagai sahabat tp aku selesa dgn dia.. WALAUPUNNN sering berbeza pendapat.. tp bg aku dia lah buat masa ni yg leh menjadi penganti tempat yg dahulu..

andainyalah dia terbaca blog aku ni "awak.. terima kasih coz sudi jd kwn n sahabat saya, sy berharap hubugan kita akan diberkati dunia dan akhirat.. saya rindu sgt dekat awak"..



















No comments: