sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Tuesday, September 16, 2008

macam2 hal depa ni...



alahaiiii manusia... mcm2 perangai, mcm2 hal termasuk le aku hehehhe.. ni haaa.. aku nak cite sikit.. tp bukan aku yg buat hal tau, aku ni diarah supaya mengikut dan memberitahu org2 sepasukanku peraturan yg dah ditetapkan. masalahnya aku ke yg kena bg tau kat org2 tu.. pihak yg sepatutnya nape x bg tau sendirikan.. so malas nak gaduh ngan depa.. aku pun bg tau le peraturan tu.. dengan harapan pasukanku faham situasi aku..
nak dijadikan cite ada yg x puas hati.. alamakkk.. bukan aku yg buat peraturan tu.. itu pun kira mujur le aku buat rundingan budi bahasa sikit utk kelonggaran mereka.. tanpa pengetahuan pihak atasan (risiko kat aku ni).. itu pun masih x puas hati n sampi nak angin2 satu badan.. nak muncung2 ngan aku apa hal.. itu kira nasib aku tlg tau.. bertimbangrasa le sikit.. kalau aku kena diambil tindakan nanti ada ke korang nak tlg aku.. kentut lah wehhh.. aku ni je yg anggap sepasukan, korang ada ke ingat aku ni
nak elak berbalah dgn pihak atasan berbalah lak ngan sepasukan.. alahaiiii.. susah kalau org yg terlalu mengikut perasaan ni.. yang jd mangsa AKAKKKKKK JUGAKKKK







No comments: