sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Tuesday, August 14, 2007

hanya persingahan...

setiap kali aku melihat kau hati ni ada bermcm2 perasaan... cinta.. syg.. rindu.. sedih.. kecian.. benci.. dendam.. semuanya ada. ada kala aku seperti ingin kau selalu dicc ku tp apabila terkenangkan apa yg telah berlaku antara kita hati ini pedih.. sakit.. sedih.., aku x ubah seperti tempt persinggahan dlm hidup kau. seperti brg terpakai.. bila nak ambik bila x mau buang.

aku tahu dahulu aku hanya bertepuk sebelah tgn. aku sangkakan kau menyanyangi aku seikhlas hati tp semuanya hanya mainan. biar pn telah ku berikan seikhlasnya hati & ksh syg ini tp kau tetap berpaling. apakan dayaku, aku x mampu & x memaksa kau menerima diri ini. ku lepaskan kau seikhlas hatiku utk kebahagiaan kau. kerana dia adalah pilih kau Friendster Layout hosted images



tetapi mengapa kini kau dtg kembali seperti mengharabkan ksh syg ku seperti dahulu setelah hati ini kau lukai dan setelah hati kau dimiliki hak mutlak. x cukupkah ksh syg yg dia berikan kpd kau sehingga kau masih mahu lg ksh syg ku seperti dahulu.

aku minta maaf... ksh syg ku dahulu telah hilang.. hilang bersama keperitan. kini yg hanya utk kau hanya syg seorg kwn. jgn di tanya kenapa ia hilang... yg pastinya aku tahu aku x pernah hadir dlm hidup kau selama ini.

kerana aku HANYA 1 PERSINGAHAN buat kau.......Image hosted at bigoo images

No comments: