sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Wednesday, May 16, 2007

Apa yg tersirat & tersurat

Pagi ni hujan kat sri serdang, dah lama gak x hujan pagi kat cni. Selalunya hujan sebelah ptg. Smlm aku rasa x sedap badan. Sakit semua sendi2. Risau gak manalah tau denggi ke. Alhamdullilah ari ni kurang sikit panas badan n sakit sendi aku.
Hari ni aku letakkan status di YM aku "biarkan diriku bersendirian, aku b'gia begini. x perlu menjaga hati org yg x tahu menilai". Entah kenapa tiba2 ayat e2 yg terngiyang2 di telingaku & kotak fikiranku dr mlm td.
Entah kenapa dan utk siapa ayat tersebut ditujukan aku sendiri pun x tahu. Tp yg pastinya selepas saje aku taipkan di status YM ku terus hati ini lega seperti xde apa2 yg hendak disimpan lg.

No comments: