sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Tuesday, February 06, 2007

mencecah ingatan

bila difikir2kan balik..dinilai2kan balik..ramai kwn2 lelaki yg aku telah kenal. tp syg semuanya hanya disaat senangku. dikala aku susah atau memerlukan semua hilang. bermacam2 alasan. cuma seorg ni lah yg sentiasa berada di belakangku dikala aku susah atau senang. hanya dia sj yg tahu perasaanku dikala aku suka atau duka. memang benar dia pernah melukakan hatiku dan membuatkan diriku hilang kepercayaan kpdnya. tp wlw mcmana pun dia tetap berada di belakangku dulu dan kini. aku seperti tidak boleh lari dr hidupnya.


aku hairan kini, setelah dia berkeluarga sifat dan perasaannya terhadapku jauh berbeza. dulu aku seperti ada pn x ape, xde pn xpe. tp skang...pantang aku ckp sikit cepat saje hajatku dan permintaanku ditunaikan. berbeza ngan kwn2 ku yg lain. semasa suka semuanya ada bila saat aku perlukan mcm2 alasan ada tu pulak terus hilang mendiamkan diri.


maby aku dah ditakdirkan bertemu ngan dia hanya sebagai kwn baik. mcmana dia ambil berat ttgku kini pun, hatiku telah tertutup utknya. kerana kini dia telah berkeluarga. biarlah dia dgn keluarganya dan aku terus ngan kehidupanku.


Image hosted at bigoo

No comments: