sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..

sEtIap InSaN mEmPuNyAi SeKePiNg HaTi.. HaRgAiLaH..


Monday, December 04, 2006

eeemmm..

mgu lepas aku x ingat hari apa, aku mengalami mimpi yg aku sendiri pun pelik gak..masa dlm mimpi tu aku terdengar tel ku berdering tp bila ku jwb panggilan deringan tu masih ada. tiba2 aku terdengar suara yg memang aku kenal sgt...suara dia...dah lama aku x dengar suara dia..tiba2 suara tu muncul... dlm pisat2 aku bangun...aku menangis maby rindu sgt kot...menangis punya menangis sampai skt dada ni menahannya. aku ambil tel ku ada 1 missed call. entah dr siapa aku x tahu no je tertera..x boleh nak dibygkan mcmana aku menangis...senang sgt air mana ni mengalir x pyh di suruh2...
lepas menangis tu aku rasa puas..sampai hari ni aku rasa puas sgt cam aku dah keluarkan segala2nya...aku x tahu nak bayangkan puas mcmana tp yg pastinya aku puas sgt seperti lapang hati ni.....

No comments: